Utan motgång kommer inte framgången

Trodde det skulle bli mer tid för bloggning, men tydligen inte. Ledsen för det. Vilka jäkla resultat den här helgen, sånt oflyt så det finns inga ord. Dagens MSVB så gjorde jag bort mig 2 gånger på 2an som var en stor oxer, inte 1 gång utan 2!!!!! 2 missar irad, samma fel båda gångerna, blir man trött eller blir man trött? Han var mer i luften än på marken, så när vi vänder upp mot oxern så hoppar han bara, då trycker jag på honom för att få honom frammåt och galoppera. Man vill ju ha lite fart mot en fet oxer på 120, så det är inte så konstigt. Men jag ska bara sitta helt still med handen och vänta ut honom och krama om som in i med benen, fick jag lära mig.

Helgen har varit så jäkla rolig, och även fast resultatet har varit super dåligt så är det på dessa runder som man lär sig. Det är trots allt av det dåliga man lär sig att göra det bra. Fick även en hel del hjälp av Anna Salin, vilket jag är jätte glad för då hon är så duktig. Hon ska faktiskt komma ut till oss nästa vecka och träna oss lite. Dags för nya tag, nu kör vi. Ska träna hemma på sockerbitar med att inte störa honom de sista sprången till hindret. Nu taggar vi till skästas meeting den 23-25 juni. Då ska vi vara tillbaka.



What are words
If you really don't mean them
When you say them
What are words
If they're only for good times
Then they don't
When it's love
Yeah, you say them out loud
Those words, They never go away
They live on, even when we're gone

/Elina



Kommentarer
Postat av: elin

elina nu är röstningen igång :D



http://hestoponny.blogg.se/2011/june/finaste-hopp-ponnyn.html#comment



lycka till ;:D <3

2011-06-05 @ 23:55:31
URL: http://hestoponny.blogg.se/
Postat av: PATRICIA

bra att du hade kul iaf;D

2011-06-06 @ 12:25:43
URL: http://ponnynceline.blogg.se/
Postat av: Anonym

Utan motgång blir det mer framgång ;)

2011-06-23 @ 15:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0