ridpass

Träningen idag för Anna gick verkligen så himla bra. Vi red över bommar i alla gångarter. Anna började med att sitta upp på honom och rida, det gick jätte bra, hon sa också att hon behövde ha dubbelt så mycket ben på honom än vad hon behöver på sina stora hästar. När jag red så tränade vi på att han inte skulle ändra tempot vid bommarna, så då skulle jag sakta av och skritta över dom och sedan fatta ny galopp. I slutet gick det så himla bra och vi låg i samma tempo utan att han drog. Det är kommer nog bli riktigt bra, det sista lilla "finliret" med lite bättre kontroll osv.

 När vi kom hem sen så red jag ut en sväng på Frallan, inte så seriöst utan mest ut och ha roligt! ;)



Tolle går även ute inatt för första gången det här året med alla hag kompisar! :)
/Elina

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ååå min häst står på söderby, synd att jag inte var där när du var där;) hade varit kul att träffa dig!:) älskar er blogg!

2011-06-11 @ 23:33:00
URL: http://johannaerikssonochoscar.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför får man ingen uppdatering om toldeo längre? är han såld eller har jag missat något? :S

2011-06-12 @ 00:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0