TolleBolle

Har varit i stallet nu på kvällen för att rida Tolle. Tog en genom körare på banan med graman och grejer för att få honom riktigt mjuk och fin. imorgon kommer det även en familj och kollar på honom så det var en av anledningarna till att jag ställde igenom honom. i början var han lite trög och hård och hängig i handen, men i slutet så blev han mycket bättre och inte alls lika hängig! Mötte även Linnea och Victroia i stallet så bad Linnea ta några kort med min kamera. Men på något vis så har jag lyckats ställa om kameran på något super sätt så jag vet inte hur man fixar tillbaka det, därav är bilder ur kassa. De är även tagna i början av ridpasset så han var ganska stel och motsrävig som man ser lite på bilderna. :)



/Elina

Kommentarer
Postat av: amanda

Vad liten du ser ut på honom ^^ Han är maxad d-ponny va?:)

2011-06-20 @ 23:51:21
Postat av: malin

Hej! ny läsare här! super fin blogg.

Står du och Vicky på samma stall? :)

2011-06-21 @ 10:47:16
URL: http://icelandicshowjumping.blogg.se/
Postat av: ewe

kan du inte rida igenom din häst utan att använda graman då ? xD ^^ <3

2011-06-21 @ 11:14:50
Postat av: Anonym

Du skrev att en av anledningarna till att du ställde igenom honom var för att det var några som skulle kolla på honom. Men då undrar jag gör du inte det varje pass? Eller tycker du att det inte är så viktigt annars? :)

2011-06-21 @ 19:06:44
Postat av: jossan

hur gammal är Tolle?

2011-06-22 @ 11:16:50
URL: http://ljusdalsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0