om tävlandet

felicia om lite bilder:

hejhej! vad fin han är. men varför utnyttjar inte du hans talang? han har SM kvalité och du tävlar ganska sällan på han. varför tar du inte nytta av hans talang och kräver lite av honom?

Svar: Tack! :) Du läser alltså inte bloggen så ofta va? :P Han har haft rygg problem, det tog oss 6veckor att komma igång igen efter det, sen blev han "opererad" i bihålan men det visar sig bara vara en infektion i en tand, det tog 2veckor att komma igång igen. Så vi har haft lite otur, jag har tävlat 3gånger, men det har inte gått något vidare, men den senaste månaden känns det som alla bitar faller på plats. Jag vill inte egentligen tävla fören det känns som vi är redo för det, men nu är vi faktiskt det. Vi ska på Gripens Meeting nästa vecka, så nu gäller det! ;D



/Vicky


Kommentarer
Postat av: Linn Ingvarsson

Då kommer vi och hälsar på!<3 Jag tycker föresten att du har jätte trevlig syn på det hela, det är som du sa mycket bättre att ha känslan innan man stressar vidare för Braven är inte ngn lätt häst, det sks gudarna veta! (:

2011-06-25 @ 12:00:57
URL: http://dressyrmupparna.se
Postat av: Elin

Lycka till!! ::D jag ska också dit!!

2011-06-25 @ 14:58:12
Postat av: Erika Engborg

Man gör vad man vill med sin egna häst.Vare sig det är en sm ponny eller en skogshäst.Man ska ta det i sin egna takt.:)

2011-06-28 @ 16:22:24
URL: http://megafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0