Mobil bloggning

Okej, första gången jag provar på mobil bloggning, och jag vet inte om det funkar eller inte.haha. Har iallafall precis begett mig ut på en ridtur med Solle. Ska nog rida honom i en av sommar hagarna, som jag även red Frans i tidigare. Efter jag ridit Solle så ska jag även rida Tolle och Gino som står i vårat stall. Nej ska rida nu, funkar det med mobil bloggningen som jag inte märker förens jag är hemma så kommer det bli mycket lättare att uppdatera er på bloggen under dagarna. Så håller tummarna på det:) /Elina

Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Det funkade ;D

2011-06-14 @ 21:27:46
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0