mitt sadelskåp

Är hemma en snabbis nu. Var i stallet imorse och packade klart det sista, mockade och fixade allt till hästarna. Fick även med mig Victoria ut på att köra Majsan, så det gjorde vi. Har några bilder och film på pappas telefon från våran körning som ni kan få när vi sitter i husbilen påväg till skogslotten.  Snart bär det av, woopwoop! :D

Såhär ser mitt sadelskåp ut just nu när det är packat, känns så tomt, så jag undrar om jag glömt en massa saker :S Fast iof är det bara mina och Solles saker som det innehåller.

här har jag sax, gummisnoddar, nummer lappar, boots, handskar, sporrar, gjord till täcken, borstar och luva.

I dörren har jag 2 träns, ridspön, täckes hängare, slit och släng benskydd, arnika, kedje grimskaft.
I själva skåpet har jag sadel, 3 schabrak samt fårskinns padd, hackamore träns, hängare, martingal, väst, hjälm, tävlings skydd i rosa lådan, under sadeln finns det hopp platta och vanlig gjord.

Helhets bild.

/Elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0