imorgon är det dags för tävling

Sitter i husbilen på skogslotten. Hästarna är inne och allt är upp packat. Trimmade Solle på ute banan, som imorgon är framhoppning. Han kändes jätte fin och lyssnade på mina förhållningar, det bådar gått inför imorgon. Satte mig även upp en stund på Frans för att känna igenom honom, han var frammåt och avspänd. Kändes riktigt bra! Imorgon eller rättare sagt hela helgen kommer uppdateringen bli väldigt låg då tävlingarna håller på under hela dagarna.  Men jag kommer blogga på kvällarna så ni får resultat samt andra inlägg. Men kan ni inte hålla er på resultaten jag skriver så kan ni alltid kolla online på equipe. :)

Juste, jag stryker mig ifrån LAn på lördag ch hoppar MSVB på fredagen.
Hörs imorgon!
/Elina

Kommentarer
Postat av: JaninaEnglund♥

Vad roligt, Lycka till! :D

2011-06-02 @ 23:34:11
URL: http://janinaenglund.blogg.se/
Postat av: Ellen

Hej! Använder du fråskinspadd för att du tycker det är snyggt eller i nått speciellt syfte? :) (bara en lite fundering!) Jätte bra blogg! Kram

2011-06-03 @ 21:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0