Bloppis

Städade i stallet för ett tag sen och tog ut en del saker som jag inte längre använder.


Plattmartingal
Svart, str ponny med silver spännen. Använd på Frans ( maxad C-ponny) Solle har även kunnat ha den (D-ponny)
100:- eller högst bjudande.


Luva
En glengordon luva och en horsewear luva.
Har aldring använt någon av dom då jag inte haft något som matchat horsewear och inte kommit till användning med GG. Därför säljes dom. Båda är i str ponny.
60:-/st eller högst bjudande.

Är du intresserad så kan du mejla [email protected] eller skriv en kommentar här under, glöm inte att skriva med din mailadress så jag kan kontakta dig. :)

/Elina


Kommentarer
Postat av: Elin

Är intesserad av GG huvan:) Ingår frakt i priset, eller betalar jag den isf?:)

2011-06-10 @ 17:01:43
Postat av: Elin

Bor i färentuna, så det är inte så långt:P

2011-06-10 @ 17:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0