Anonyma kommentarer

Till alla er där ute som kommenterar anonymt- Om inte då denne person själv kan stå för sin åsikt, varför ska man då ta åt sig? Själv så tar jag gärna kritik och tips om personen i fråga själv vågar stå för vem man är och vad man tycker. Själv så tycker jag att det är så fruktnsvärt fjantigt att ge kritik till andra som man sedan inte vågar stå för. Dessutom kan alla anonyma människor komma ihåg att det alltid går att kolla upp vem personen faktiskt är med hjälp av ID nummret som kommer när ni kommenterar. Så tänk på det. Somsagt så tar vi kritik från personer som vågar stå för vad dom tycker och inte anonyma.


/Elina


Kommentarer
Postat av: TEMA EISENGARTEN - Rebecca

Åh jag håller med dig totalt! Förstår inte varför folk måste vara anonyma. OM man ska kommentera får man fanimej stå för vem man är annars har min inte där och göra!!

2011-06-07 @ 10:47:53
URL: http://rebeccaeisengarten.blogg.se/
Postat av: Julia

Hej Elina! :) Jag tänkte bara fråga om du ska på tävlingarna på Timrå hästsport förening på midsommarhelgen? Har för mig att du var där förra året :) Svara gärna i ett inlägg ^^

2011-06-07 @ 11:58:55
Postat av: Nadja

det heter IP nummer inte ID ;)

2011-06-07 @ 12:12:58
URL: http://nadjal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0