Sigrid gästbloggar!

Hej! Jag heter alltså Sigrid Lindblom och föddes för lite mer än 14 år sen i Stockholm, där jag även bor nu. Jag brinner för 3 saker:
1. Foto. Jag älskar att fota och har med mig kameran så mycket som möjligt, tar kort på det mest knäppa saker, kan tex ta 20 foton på en telefonkiosk.
2. Illustration. Kan inte leva utan att rita, det har jag gjort hela livet och älskar att göra det. Det längsta jag har hållt på med en teckning är håll i er.. 30 timmar. Så man kan säga att jag lägger ner mycket tid på mina teckningar, därför hinner jag inte teckna så ofta jag vill.
3. Hästar såklart! Har ridit i 4 år på äppelvikens ridskola i bromma, sköter en söt ponny som kallas Coco. Hon är snällast i stallet, men en av de mest svårridna.


Tror det inte finns så mycket mer att säga om mig.. Jo jag brinner för mat också! Älskar mat(inte fet dock) men kan inte laga mat så det kanske inte räknas haha.
Men ha en bra dag och glöm nu inte att gå in på min blogg! www.hallonvit.blogg.se

Puss o Kram!
/Sigrid


Kommentarer
Postat av: tilia

30 timmar? omfg!

2011-07-30 @ 13:56:55
URL: http://upgrademe.blogg.se/
Postat av: louisedue

får alla gästbloggar på er blogg? ;)

2011-07-30 @ 22:40:49
URL: http://louisedue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0