planer för idag

Planera för idag ser ut såhär.
•Hoppa Tolle, få lite tips av ägaren som kommer ner.
•Rida Solle och Mary ( Mary är Essies ponny som jag har hand om nu en vecka).
•Städa och måla lite i stallet.
•Klippa Solle då har har jätte tjock päls och blir svettig för minsta lilla.

Vi hörs efter, tar nog med kameran idag till stallet vilket jag inte gjort på vääldigt länge! :)



70 kr/st eller 130kr/Båda
Kommer ni ihåg dessa luvor som jag tänkte sälja? Det var en hel del som ville köpa dem. Dock så var jag på tävling då och sedan glömde jag bort de helt och hållet... Men nu till er alla som är intresserade, skriv en kommentar med er mejl adress i så jag kan få tag på er, Ser ni att det är flera som vill ha dem så kan man höja budet. Den som tillslut kan ge mest får en dem. Båda luvorna är i storlek ponny och ingen av dem är använda.

/Elina

Kommentarer
Postat av: Amanda!

Är intresserad av GG huvan! :)

min mejl är [email protected]

mejla mig direkt!

2011-07-11 @ 10:19:39
Postat av: Elin

Intresserad av GG huvan, mailadress; [email protected]

2011-07-11 @ 10:30:33
Postat av: Elin

Intresserad av GG huvan, mailadress; [email protected]

2011-07-11 @ 10:31:21
Postat av: Cajsa

Vilken storlek är GG luvan? :) <3

2011-07-11 @ 11:53:59
URL: http://cajsamanda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klipp inte!!!

Alla hästar svettas jättemycket nu, det är ju bara att svampa av hästen efter!! Hästen blir jättedålig i pälsen och kan inte skydda sig min insekter lika bra. Snälla snälla klipp inte!!!:)

2011-07-11 @ 17:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0