Mobil bloggning

Godmorgon på er! Sitter just nu i bilen med pappa påväg till hans jobb. Vi ska åka runt lite och fixa lite saker, vet inte riktigt vad :p efter det ska vi åka till häst affären i stan där jag köpte ett bett till Solle. Ska lämna tillbaka det då det var lite för kort... Ska vänta med att köpa ett nytt eftersom att mamma ska höra med några om vad dom tror på för bett. Så nu när jag får pengar tillbaka så funderar jag på att köpa något annat i affären om jag hittar något roligt, antingen till mig eller min prins:) vi kommer hem kanske runt 3 tiden och efter det ska jag till stallet och rida Solle och packa för imorgon. Får se om jag hinner blogga någonting där imellan, annars blir det senare ikväll:) /elina

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!! Hur gör ni för att locka alla läsare till er blogg? Ni får så många kommentarer. Jag får ungefär 5-10 besökare varje dag och ungefär 1 kommentar varannan dag.

Mvh Ida :D

2011-07-22 @ 12:44:46
URL: http://munsborofizz.blogg.se/
Postat av: ebba

Kommentera gärna , jag vill dock inte ha reklam eller något kränkande bland kommentarerna , tack <3

Hej kan vi följa varandra på bloglovin:)

2011-07-22 @ 17:09:55
URL: http://ebbawouters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0