Lång resa!

Helt sjukt vad långt det är till Varberg, längre än vad man tror! Tur att man har en kung till ponny som står helt stilla i transporten trots den långa resan! Vi lämnade Varberg 17.40 igår kväll och kom till stallet 00.30. Lång resa. Stannade självklart några korta stunder påvägen hem så han fick vila lite.

Nu ska jag till stallet och pyssla om min fina prins, skritta ut och ha allmänt mysigt bara. Ska även ha hand om Abo, Linneas D-ponny. Hon är ju med Victoria nu på NM så har hand om honom tills dem kommer hem! :)
Om 5 dagar får jag även börja rida igång lill skrutten, jag får jobbet att rida igång honom och sätta igång honom tävlings mässigt också, kulkuuuul! :D

Hörs senare alla goa läsare! :))


/Elina

Kommentarer
Postat av: Emilie

Superfin blogg! :D



Ska vi följa varandra via Bloglovin? ;)

2011-07-25 @ 20:17:42
URL: http://domryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0