Dagens ridpass



Brave Heart
Var med båda till ridhuset. Jag började med Bravis. Jag kan säga att det inte gick något vidare idag, inte alls bra. Men när man kollar på bilderna sen så ser han så fin ut, men det är han alltid! Idag var han springig och var väldigt stark. Det kan ju inte alltid gå bra heller. :)









Avslutning

Roxelina
Det var några sndra i ridhuset som skulle hoppa med sina hästar, så jag fick hålla mig undan lite. Det var lite svårt att bara rida på rakt spår när dom hoppa så det blev lite volter här och var. Men hon var mjuk i munnen och var allert. Tyvärr blev det inga bilder från det fina ridpasset, då pappa satt uppe och värmde sig i cafeterian.. :P



(pannbandet som åkt ner, förstör hela bilden! xD)


Kommentarer
Postat av: Michelle

Jag tycker att du har en jätte fin sits,och du och braven passar as bra ihop:D <3

2011-01-28 @ 11:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0