Annonser

Jag tycker det är lite roligt. När man kollar runt på annonser, så kollar man först på bilderna och hur hästen ser ut först av allt (jag iaf). Det har hänt några gånger att jag kollat på annonser utan bild, men inte ofta. Då förstår man hur mycket bilden betyder på en annons. Som t.e.x. när jag kollade på ponnyer innan jag hade Roxi, såg jag den här bilden (nedanför) och fastna direkt. Jag ville egentligen inte ha en fjording, men på något sätt så bara fastna jag.



(Allround - D-ponnier - Södra Sverige) 2011-01-22
Nästa SM-vinnare? Pris 12345 
 
Mer info »

Ett väldigt intressant inlägg eller hur? ;)
Om någon skulle vilja, skulle vi kunna lägga ut annonser här på bloggen! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

är det från hennes annons?

var hon tävlad redan innan du köpte henne?

2011-01-22 @ 19:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0