RIDHUSET


Var i ridhuset med båda idag!

Roxelina
Jag tömmkörde henne i ca 40minuter. Det var första gången hon fick gå i ridhuset på 4månader. Hon var superfin och lyssna otroligt bra. Det är alltid så kul att tömmköra henne, för hon är så positiv till allt arbeta och trampar under sig som satan! :D









Brave Heart
Red ett dressyrpass på honom idag. Han var verkligen jätte fin och jag hade en underbar känsla. Jag red inte superlänge eftersom det gick så bra. Jag gillar inte att sitta och nöta på saker som redan funkar, man ska ju avsluta med en bra känsla! :)

Tyvärr blev det inte många bilder på när jag red Braven, eftersom pappa stod och prata med några och det var flera hästar i ridhuset.




Haha, jag bjuder på alla bilderna! sjukt snygg jag är... xD


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fjärde bilden på din fjording är helt underbar! :)

2011-01-20 @ 23:39:42
Postat av: frida/ruby

Superfina bilder, och dina ponnyer är bara så fina :)

2011-01-21 @ 07:54:06
Postat av: Anonym

jätte fina ! :)

2011-01-22 @ 10:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0