hoppträning för Hans


Efter många timmars plugg i sträck.. Får man äntligen blogga! :D

Roxelina
Red runt på ängen. Det finns ingenstans att rida, då vi inte har ridhus, så är ängen det enda allternativet. Men hade hennes vanliga tredelade bett idag. Hon var super fin och hängde inte i handen alls (Y). Pigg var hon också! Riktigt fin var hon. :)



Brave Heart
Jag tränade idag för Hans. Det gick faktiskt super! Elina, Cattis, Linnea och Liselotte var där och kollade också, vilket var skoj! Jag var ensam idag på träningen, så det blev en intensiv träning. Först fick jag rida med ett par tyglar runt Bravens hals som jag sedan höll i, samtidigt som jag höll i tyglarna (svårt att förklara). Det var bara för att jag skulle få en aning om hur lätt jag kunde hålla i honom, då jag var tvungen att rida med massa överskänkel. Sen när vi väl tog bort tyglarna runt halsen, hoppade vi lite granna. Det gick skitbra! :D






(film kommer strax!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du runt halsen på han?

2011-01-19 @ 17:08:02
Postat av: josephine

vad e det för rem du har runt halsen på honom? :)

2011-01-19 @ 17:14:19
URL: http://sportrytttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0