Träningar

Nu har jag pluggat klart... Snart. Nu orkar jag bara inte mer x)

Imorgon kväll blir det hoppträning/markarbete för Hans med Braven. Antaligen blir det bara jag som ska träna men det gör mig ingenting. Tänkte faktiskt att pappa skulle få filma när jag hoppar istället för att ta bilder. Låter det som en bra idé? :)



25/1 Blir det privatträning (dressyr) för Lena Lilja med Braven. Jag har aldrig tränat för henne förut så det kommer bli lite intressant. Efter den träningen, blir det nog så att jag tränar för henne varannan tisdag.



Lite om Lena Lilja:

"Arbetar aktivt som tränare i cirka 25 år. Är medlem i Svenska Dressyrtränarklubben och Dressyrringen. Har elever på alla nivåer och åldrar både på ponny och stor häst över hela landet. Dressyrryttartestdomare och LA-domare, utbildad via Svenska Ridsportförbundet. Håller lektioner, kurser och clinics med bland annat ”sitprofilen”.
Hon har utbildat och tävlat sina hästar upp till svår klass GP och även ekipage som hon har tränat."


Kommentarer
Postat av: sandrA

ja snälla filma :D

skulle va askul att se :X!

2011-01-17 @ 23:30:20
Postat av: Lisa

Jag tycker inte att Lena lilja är bra. Hon snackar så mkt skit om sina elever....



Kul med film!

2011-01-19 @ 08:45:33
URL: http://har ingen...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0