Svar på kommentar om tretorn advance

Hej! Har en liten fråga till er båda.
Jag funderar på att köpa ett par tretorn advance stövlar och såg att ni båda har/hade såna stövlar.
Det som står på de flesta hemsidor, det är att det har kommit en ny uppdaterad modell med bättre dragkedja och knappar.
Vet ni något om det? Är det någon ni känner som har köpt dem med förbättrad dragkedja o knappar? :)
Om det har blivit bättre kvalité eller är det bara strunt prat?
Tacksam för svar, vore super om någon av er skulle vilja skriva ert svar i ett inlägg!! :)

Otroligt bra blogg! Lycka till med era ponnyer

Svar;   
Hej!
Jag har haft mina tretorn advance ridstövlar 2 ½ år, och under den tiden så har jag bytt dom 2 ggr.
Mina första hade problem med knapparna och likaså dom andra.
Men mina sista som jag fick antar jag är den "nya och förbättrade" modellen.
Jag tycker faktist dom blivit bättre, knapparna verkar vara mer hållbara.
Vet inte riktigt om jag ska säga om dragkedjan är det eller inte eftersom att jag aldrig haft problem med den, och märker ingen skillnad.
Men dom nya har jag iallafall inte haft något problem med.
Skillnaden mellan dom gamla och dom nya är att på flärpen där uppe så är det en vit flagga vilket jag peronligen inte tycker är lika snyggt, och sen är det andra knappar.

Hoppas det hjälpte! :)
Tack!


                            
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0