svar på kommentar

Svar på kommentar ifrån träningen

vad betyder det då han säger "överskänkeln"?

(tacksamm för svar, gärna i inlägg :D)

Om man tänker sig att benet är uppdelat i två delar vid knäet, då är smalbenet under skänkeln och låren överskänkeln.
När han säger överskänkel så betyder det att jag ska krama om honom med låren.
Låren är som en broms eftersom att man inte ska bromsa med bara tyglarna, och det är speciellt så på Solero, han är riktigtriktigt känslig i munnen, så när jag ska stanna honom så får jag inte bromsa honom med tyglarna, utan jag får bara ha ett stadigt stöd till munnen och sen krama om honom med låren så att jag stannar honom med överskänkeln.

                                        

Kommentarer
Postat av: Rosanna Zimdahl

sv hahah, såå snabbtänkt! ;) <3

2011-01-26 @ 21:53:27
URL: http://hastdiggaren.blogg.se/
Postat av: Julia (bdb@Hunterlover)

jaha :)

tack för svar ! :D

2011-01-27 @ 16:13:28
URL: http://ponnyburkarna.blogg.se/
Postat av: vilma wiklund

så fin solle är!:)

2011-01-27 @ 16:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0