ridpass



Massa mys i stallet idag med gulleponnisarna, saknat dom så grymt mycket!
Dom är det bästa jag har!

Solo

Red ut med Victoria, vi skrittade mest sen trava vi lite också genom skogen på en rak väg där, skönt att få jogga lite. Trodde nog att han skulle vara grymt jobbig att rida idag då han har stått så länge, men han var duktig, kände ju att han var pigg, men han var super duktig och lyssnade på förhållningarna endå, dutttiheest.
 

Frans

Red samma väg med han som jag gjorde med Solle.
Han är väldigt stel av sig hela han, så när han har stått så blir han alltid extra stel, men jag joggade han på långa tyglar och lät han trava på själv lite granna, sen kände jag hur det släppte mer och mer så sen var han helt normal!
Han är så söt, när jag skrittade av så kom det en moppe som svängde upp någon stans bakom oss med skidor på sidan och det tyckte han va riktigt läskigt så han galopperade nåra meter på sidan och trippa och var jätte spänd, så då försökte jag bara klappa hna och prata med han så lungnade han ner sig efter ett tag.


Har fått höra också att Solle varit en stygg hezt när jag varit borta ocg gått och bitit folk i ryggen och rumpan när han inte fått gå först och tyckt att man gått för långsamt på snöstigen bort till sommarhagarna.. busen.

Kram Elina♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra blogg :D

Hur många läsare har ni varje dag? :P

2011-01-15 @ 18:47:12
Postat av: manda

hej :) diggar eran blogg och jag har precis startat egen, skriver ochså om min häst :) titta gärna in :D

2011-01-16 @ 15:24:35
URL: http://mandsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0