ridpass



Skulle till ridhuset idag med båda egentligen men min syster skulle tydligen med också så fick bara ta en häst så tog Solen eftersom att han blir så pigg om han vilar några dagar irad.
Han gick riktigt bra, tränade på öppna, slutna, skänkelvikning, han var konsentrerad hela tiden.

Några bilder ifrån ridhuset som mamma tog, hon kan inte riktigt det här med inställningar


Frans fick gå en promenad, verkligen halt är det, var ju nära på att ramla flera gånger!
Han är så söt, när vi gick upp föra ahlen så möter vi två människor som har reflex jackor och dom tyckte han var jätte  läskiga,

Försökte fota Frans lite fort på stallplanen innan vi gick iväg, men han hittade en grankvist som han tyckte var mycket roligare en att bli fotad av mig....



                                           

Kommentarer
Postat av: Anonym

men skojar du nu elina....? jag tog ju minst 100 bilder.. någon måste väl blivit bättre än dom där? eller glömde vi att tända i ridhuset?

2011-01-21 @ 20:28:48
Postat av: Jessie (Harry)

haha cattis.. jag tror på lampan..;)

2011-01-21 @ 23:03:22
URL: http://jessiebettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0