ridpass


Frans
Red i sommar hagen idag också, påvägen dit så stannade han nån gång idag också och försökte vända hem, men inte lika mycket som igår, han reste sig bara en gång sen var det inget mer med det.
Han jobbade på bra och lyssnade bra på mina förhållningar och inte försökte dra upp huvudet och dra.


Solle
Red han också i sommar hagen, dock inte så länge för han var riktigt jobbig idag och spänd och ville inte lyssna alls.
I traven så sprang han bara, men fick han lite lugnare sen, men inte så mycket.
Sen i galoppen så bara försökte han dra och gjorde luftsprång hela tiden och bara stutsade, så jag slutade rida han där.
Känns inte som att det var någon speciell idé att rida när det inte funkade, jag blir bara irreterad och Solle mer stressad, då tycker jag att det är bättre att bara lägga ner och sluta.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0