ridpass



Slutade vid 11 idag så hann rida ut med Solero innan det blev mörkt.
Extra härligt var det ju också eftersom att det var sol.
Dock var det inte så jätte bra underlag, lite halt på vissa ställen och ojämn mark, men kunde trava lite sakta på strand promenaden, och han var jätte fin faktist, lyssnade bra och accepterade att vi bara skulle ta det lugnt så det var bra! :)



Sen tog vi in alla hästar och nu sitter jag här :P

ikväll så får Frans åka med och hoppträna för hans.
Film kommer nog ifrån det! :)
                                  

Kommentarer
Postat av: joanna

hej :)

jag undrar bara om inte ni ska byta till en ny header någon gång ?

inte för att jag har något emot den här, men nytt är alltid roligt :D

kram joanna !

2011-01-27 @ 19:50:47
URL: http://mhjartaj.blogg.se/
Postat av: henke och tilda

Hej ! jag och tilda har frågestund på bloggen, gå in och ställ en fråga ! :)

2011-01-27 @ 21:02:51
URL: http://henkeochtilda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0