misslyckad ute-ritt

Anna skulle följa med mig och rida Roxi och rida ut med mig och Bravis. Haha det blev inte riktigt som vi trodde..

Så här breskrev Anna vår lilla uteritt på facebook:

"Tänkte rida ut i skogen idag med Victoria och bara mysa... Vi kom inte längre än till halva alén pga Braven + alla dessa jävla dum huvuden som egentligen inte borde ha bil och framför allt inte köra buss! Jag säger bara en sak: Victoria har just visat att hon kan klara av tjuren i anexett! som pricken över i, så flög jag av som en liten vante ooch blev trampad. HAHAH vilken "ute-ritt" , det måste vi göra om Vicky !"

Idag var det en av dom ritterna man gärna hade skippat, som tur var gjorde Anna sig inte illa. Braven hade inte ett ben i marken, utan var helt uppe i luften. Till slut gick det och vi kunde rida vidare, men då hade vi missat vår buss hem.



Kram Victoria♥


Kommentarer
Postat av: josefine :D

sv; håller helt med dig!:D

jätte fin blogg förresten :D



Varför rider du på pessoa? :)

Jag gör också det, så det är inget påhopp som flera gör som vill ha förklaringar till varför alla rider på pessoa...

Bara kul att veta lite, eftersom jag också gör det :)

2011-01-06 @ 22:27:58
URL: http://josefineelovsson.blogg.se/
Postat av: Saria

Blir inte du lite rädd när Braven håller på och inte kan vara på marken? x) Är du typ rädd att du ska ramla av då? x) För det ser faktiskt ganska läskigt ut när han när busar (:

Men ni verkar vara sjukt fina och jag tror att ni kommer att komma riktigt långt i dressyren! (:

2011-01-07 @ 01:49:17
URL: http://sariaerikksson.blogg.se/
Postat av: Annapanna

Klockren!! hahaa <33

2011-01-07 @ 17:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0