Lite frågor-lite svar

Felicia - Stall Viggeby om Jag och Roxan från vår skritt tur:
Vilka söta bilder på er två! :) Tränset hon har på sig där, vart är det köpt? ^^

Tack så mycket! :D Jag har ingen aning faktiskt var det är köpt. Jag fick med det med Roxi när jag köpte henne, men jag kan ta och fråga Linda (hennes gammla ägare) var hon köpt det om du verkligen vill veta! ;D

Linnea om Ny videokamera!:
Åh funderar också på att köpa en för att ha ock fila med, har en systemkamera som man kan filma med men filmerna blir oftast i dålig kvalitee när det är dåligt ljus som t.ex. i ridhuset, Hur mkt kostade den? :)

Den här kameran jag köpte filmar i HD och har en lampa om det är för mörkt! ;D Den var på extrapris, så den kostade ca 5000kr. :)

Sarah om Jag och Roxan från vår skritt tur:
2 frågor!

Om det är ett äkta swarovski pannpans vad kosta det då?
& vad är det för ridstövlar du har på dem fina bilderna ?

Det är många som frågar det om pannbandet. Det är ett äkta swarovski pannband, det kostade 699kr. Jag köpte det rätt billigt på Lyckås.
Ridstövlarna jag har är ett par Mountain Horse! :D




Kommentarer
Postat av: Felicia - Stall Viggeby

Tack för svaret! :) Men det är lugnt då, du har väl haft henne ett tag så tränset finns troligtvist inte kvar att köpa? ^^

2011-01-25 @ 07:38:38
URL: http://stallviggeby.blogg.se/
Postat av: Sarah

tack för svaret :') fast skulle aldrig lagt ut så mycket pengar på ett pannband ...:p

2011-01-26 @ 17:50:07
URL: http://isponnyryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0