FREDAG!



Brave Heart
Red på ängen en stund. Idag red jag honom med hakamore också, han var sjukt fin! Trava och skritta mest idag faktiskt. Pga dåligt underlag vågade jag inte galoppera men jag hader säkert kunnat göra det lite också. Sen skrittade jag ut en runda tillsammans med Elina och Solero. :)



Roxelina
Res en stund på ängen med henne också. Red henne med pelham bettet idag också, sjukt fiiiin! Jag trava och skrittade mest men tog även en pytte galopp i båda varven! Sen skittade jag ut samma runda som med Braven tillsammans med Elina och Frans! ;)





Kommentarer
Postat av: Amanda

ska du klippa braven eller väntar du tills tävlingarna ? Bara en liten fundering ^^

2011-01-28 @ 19:52:34
Postat av: elise

så fina ni är ! :)

2011-01-29 @ 22:05:13
URL: http://eliisevogniild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0