frågor

Du är en söt och duktig tjej, men hur komemr det sig att Brave Heart har så fruktansvärt för stor grimma? :P

Tack så mycket! ^^
Jag köpte den grimman precis innan jag fick Braven i Globen (jag fick honom helgen efter det). Sen var jag smart nog att dra loss prislappen när jag kom hem för jag var 100% säker att den skulle passa. Men det gjorde den inte eftersom han har ett så litet huvud! Han kan ha både cob och ponny visste jag, så när jag köpte den tänkte jag att jag kunde köpa cob för då kunde jag ha den till båda mina hästar. Men man kan göra litre mer hål på den också, vilket jag ska göra! ;)



Fina bilder!
Men hur ser man hur många läsare man har på bloggen`? :)<3

Tack!
Man klickar först på Blogg och sedan Statistik, sen kan du nog lista ut själv resten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0