Träning idag!


Roxelina
Red ut på henne idag. Hon var väldigt pigg idag och trippade hela tiden, vilket inte blev så kul sen när vi gick på glansis ibland. Men det klara hon galant. Hittade några ställen där jag faktiskt kunde trava, hallelujah! :)



Brave Heart
Tränade med honom för Lena idag. Hon hade glömt den sadeln jag egentligen skulle pröva men hon hade en annan som jag fick testa och det visade sig att den låg väldigt bra och jag satt superbra i den. Så jag får låna den tills på söndag och känna efter, ska få testa en till på söndag, då ska jag programrida på Täby ryttarcenter för henne.

Själva träningen gick superbra! Han var jätte fin. Mer finns inte att säga.. :)









Kommentarer
Postat av: Anonym

han går ju bakom lod på de flesta bilder ;)

2011-02-09 @ 15:07:44
Postat av: Linnea

Fin blogg! :)

Och väldigt fin ponny! :)

2011-02-10 @ 21:20:39
URL: http://ponnnyrytttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0