gästbloggning av Hanna

Hej. Nu förväntar ni er nog vicky elr Elina men jag bryter mig in och gäst bloggar lite. Hehe
Jag  heter Hanna Wikborg och är kompis till vicky. Jag är 15 år och har två fina små hästar. Ruby en newforest som är 4 år en D ponny, Ministar eftre Marvin hon är bara 1,5 år så i sommar blir det inkörning. Jag hoppas att jag ska kunna lära upp dom till riktigt fina små pollar ^^
Jag har ridit in Ruby själv med hjälp av mamma, håller på med det fortfarande.
Jag har ridit sen jag var 4 år och alltid önskat mig en egen häst. Nu har jag 2 ;)
Ruby är alltid snäll och glad med väldigt mkt energi, Ministar är mest galen och föl men väldigt söt :)

Här får ni också adressen till min blogg. www.hannawikborg.blogg.se
där står allt som händer med hästar, kompisar, skola, fritid och konst.
 

Ministar


Ruby (gammal bild)

//Hanna Wikborg
puss o kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0