underbara ponnys


Roxelina
Red en stund i sommarhagen med henne. Hon var helt galen idag, igen. Fast idag var hon lite mer kontrollerad faktiskt. När jag galopperade gjorde hon massa små bocksprång, vilket är ingenting mot Bravens, så jag satt och stor garva! Haha hon är så söt! :D

Brave Heart
Tränade för Lena idag. Det var en av dom bästa ridpass jag haft på Braven faktiskt. Ibörjan var han väldigt fin men det var inte fören nästan i slutet som han verkligen var helt galet fin! Vi gjorde en hel del bakdelsvändningar och red på en "kvadrat", som jag gjorde i skitt, trav och galopp. Sen i galoppen gjorde jag en mindre och mindre "kvadrat" så att han blev så samlad att det blev en galopp piruett. Lena stod och skrattade och sa att han var så sjukt fin och att hon aldrig hade sett honom så fin! 






Kommentarer
Postat av: My

det känns nästan som du satsar mer på braven?! :P



inte illa menat!



bra blogg!!1

2011-02-23 @ 09:13:15
URL: http://har ingen!
Postat av: anna, 7 år

Hej!

Din största fan här :)

Jag ska börja rida. Min mamma har köpt en fin häst som heter Plutten. jag har döpt honom själv :D han är en sån där jättestor häst men håriga hovar. men jag har en fråga....

är det normalt att hästen låter? för mamma säger att hästar pratar inte och när jag kittlar Plutten på magen låter han jättemycket!! är han sjuk? förresten säger min mamma att jag får komma på privatlektioner på torsdagar. Mitt folk ringer ditt folk hälsar mamma.



Hej då!!

2011-02-23 @ 14:56:47
Postat av: jossan

Ni passar så bra tillsammans :)

2011-02-23 @ 18:41:00
URL: http://hoppgalna.blogg.se/
Postat av: Wilma

guud vad fina du och Braven är tilsammans ! =)

gillar du braven mer en du gillar roxi ?

(menar inte illa ren nyfikenhet (a) )

2011-02-23 @ 18:47:03
Postat av: Emma, hästblogg

Han ser jätte fin ut! Ni passar jätte bra tillsammans! :)

2011-02-24 @ 09:05:46
URL: http://coches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0