Läsarnas frågor

Anonym om nytt stall kök/sadelkammare:

jätte fint! :))

vart redigerar ni era bilder och videos?!:D

Jag vet inte vart Elina redigerar sina bilder och videos, men jag redigerar mina videos i Windows Live Movie Maker, mina bilder brukar jag redigera i picnik.com, då jag inte har photoshop eller någon liknande, men oftast lägger jag upp mina bilder utan att jag gjort någonting! :)

Anonym om snöstorm:

va har du för inställningar när du fotar i ridhus? :) tacksam om du svarar!

När jag fotar i ridhus, eller min pappa fotar men jag brukar ställa om ISO känligheten. Man går in på fotomeny-ISO känlighet- sen ställer man om beroende på hur ljuset är i ridhuset. Ju högre ISO ju mörkare ljus är det i ridhuset, vilket gör att man får skarpare bilder. Sen om man är ute och fotar bör man inte ha hög ISO, då bilderna för ljusa. :)

Stinaaaa om tävlings start:

handlar det om matchning osv ?

kan ni inte ha om typ som nu, ''veckans snyggaste ekipage'' men alltså snyggaste ridbilden, (form på häst osv) typ som maffig häst. haha svårt att förklara x)

"Veckan snyggaste ekipage" (vilket vi väljer ut imorgon)går ut på att jag och Elina väljer ut en av dom bilderna vi fått in, sen skiver vi varför vi tog bilden och vad som är positivt/negativit. Matchningen ingår då också, för det är liksom helheten, om du förstår. :)

hannah om Choklad muffins:

Hur gammal är din syster? :)

Hon är snart 17år :)

carro  om Choklad muffins:

Oj vad lik du är din syster ;o

Haha, shit tycker du? vi är inte alls lika. :P




Kommentarer
Postat av: Fanny

Det är tvärtom det du sa om att ha högt ISO. Desto högre iso du har på kameran desto grumligare blir bilderna alltså mer oskarpa. Inte tvärtom ;)

2011-02-18 @ 20:06:25
URL: http://fjanty.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0