svar om Toledo

en fråga till elina bara...
jag har vart bortrest i två veckor o har inte hängt med , vem är toledo och varför har du han :)
Toledo är en D-ponny som jag rider till försäljning

Hur högt har han tävlat???
Han har gått Msva med förra ägaren och Msvb med nuvarande.

Så söt! :)

Varför går han inte att klippa? :)
Han är väldigt rädd för ljudet av klippmaskinen och blir orolig.

Vad står det på täcket ?
ser ut som min gamla skolas logga?
praktiska gymnasium? Baggium?
Faluns praktiska gymnasium


gullig:D
men vf har du han hos er??
e han en sånn som e lite bråkig eller?
Nej han är ingen bråkig ponny, jag har honom för att rida honom till försäljning!

hur gammal är han :)?
Tror han är född 1996.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Undrar bara varför du rida till honom? om han har gått msvA/B :p och han krånglar inte, så varför ska rida till honom? i dressyren eller? tacksam för svar !

2011-02-16 @ 22:06:24
Postat av: Anonym

Är han till salu nu? Vad kostar han? Vem ska man ta kontakt med ifall man vill köpa honom?

2011-02-17 @ 10:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0