ut och gå

Har precis kommit hem ifrån skolan, slutar 12 idag eftersom att det är utvecklings samtal.
Mitt börjar klockan 3 så innan det så ska jag och pappa hämta paketet och sedan blir det till skolan.

Idag har mamma prata med Kicki (hästarnas kiropraktor) och hon tyckte att vi skulle gå mycket med Solle och massera. Hon kommer ut på måndag, och så kan jag nog börja rida då också trodde hon! :)
Just nu får båda Frans och Solle stå inne, det är snorhalt ute så vågar inte släppa ut dom...
Så nu ska jag och mamma ut och gå med dom minst 40 minuter, och sen går jag en sväng till med Solle ikväll innan träningen med Frans!


Kommentarer
Postat av: TopRiders

Hej! :)



Om du har missat det så är TopRiders Sveriges största skvallerblogg inom hästnischade bloggar.



Just nu har TopRiders en tävling i bloggen! Du kan vinna ett jättesnyggt armband från JoySmyckeria!! :) Gå in på denna länk för att delta:

http://www.nattstad.se/Topriders?id=1316625



Tipsa gärna om tävlingen i din blogg om du inte vill delta själv!



Mvh / TopRiders

2011-02-03 @ 14:20:56
URL: http://www.nattstad.se/topriders
Postat av: Julia

Menar du att du inte släpper ut dina hästar alls, bara för att det är halt?

Jag menar, klart man är rädd om dom men då får man ju faktiskt ta och brodda dom eller lösa det på något annat sätt. Hästar är inte gjorda för att stå inne hela dagarna, och det är inga porslinsdjur.

2011-02-03 @ 18:08:00
Postat av: Ida

Reagerar också. Klart hästarna måste få gå ut!? Om du har dina hästar oskodda finns de boots att köpa som går att brodda. :)

2011-02-03 @ 20:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0