tävla om 6 gästbloggningar

Eftersom att jag åker till New York 24 februari så tänkte jag låta er tävla om 6 st gästbloggningar, 1 som kommer upp varje dag jag är borta.

Det går till så att ni skickar in redigerade bilder på mig och mina hästar eller bara mina hästar.
Jag kommer sedan att välja ut dom 6 finaste och skicka tillbaka ett mail till dom som vann och då har man två dagar på sig att svara på mailet med gästbloggningen i, annars går priset över till någon annan.

När ni skickar in bilderna så glöm inte att skriva din blogg adress/ BDB eftersom att jag tänkte publicera dom 6 vinnarna dagen innan i ordning med den snyggaste bilden högst upp och sen neråt i ordning.

*Bilderna ska senast vara inne söndag den 20 februari.
*skicka bildera till [email protected]
*en bild var
lycka till!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Vilken rolig idé, ska ta å försökar redigera litegrann nu :3

2011-02-16 @ 20:22:45
URL: http://victoriafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0