svar på kommentar(er)

Sandra om soft up=beställt

Vad är det för speciellt med dom? :)
Skulle inte du kunna göra ett inlägg om dom , varför dom är bra, vad som är speciellt och vad dsom händer när man fastnar i stigbygeln m.m ? :D

Svar:
SOFT UP är stigbyglarna som kombinerar komfort med säkerhet. Vid eventuellt fall viker sig SOFT UPs flexibla utsida så att ryttaren kommer loss från stigbygeln. SOFT UP ger ett mycket bra stöd för foten och skänkeln hamnar i en bra position. 

De är konstruerade så att du kan ta bort stigbygeln utan att lossa stiglädret, ska tydligen garantera att man inte fastnar i stigbygeln och så är de vinklade ut från hästen när de hänger i stiglädret :)

Det finns att välja mellan 23 olika färg kombenationer.

Jag beställde mina för att det står bara posetiva saker om dom och att dom garanterar att man in fastnar i dom.
Ett + är att dom alltid ligger rätt även när man tappar dom eftersom att det händer att jag tappar dom på Solle när han studsar mellan hindrerna..
:)





Anonym
om Video blogg:
Du har en så himla snygg jacka Elina! vad är det för någon, vart har du köpt den, och vad kostar den!? :) det skulle vara kul om du skrev det typ i ett innlägg.. (a)

älskar eran blogg! :)

Svar: 
Det är faktist en nike jacka som jag fick i julklapp för ett antal jular sedan.
Jag vet faktist inte vart dom köpt den men skulle gissa på stadium eller inter sport eller nåt liknande. Priset vet jag inte!
Tack! :)


Anonym om En rolig bild:
Hur gammal är din lilla syster? :)

Svar: Hon är 11 år! :)



Kommentarer
Postat av: ElviraNordin

Hej!

Hur gör du den där bilden och sen står det Elina Mellberg?? det är så himla snyggt:DD

2011-02-02 @ 20:43:17
URL: http://tvaponniiryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0