ridpass


Frans vilade helt idag, läskigt att rida nu när det är så halt, vill inte ha en till skadad häst , men Jossan borstade honom åt mig idag. Tack.
Imorgon blir det träniiiing! :)



Solero hade box vila idag, gubben.
Faktist har han blivit mycket bättre och det går att komma nära honom nu, stog och masserade hans bak rumpmuskler runt 30 minuter sen gick jag ner för ahlen och upp igen med Victoria, måste vara SVERIGES jobbigaste och drygaste häst att leda, alltid lika jobbig att gå med.
Går och bits hela tiden och stuttsar och har sig...


Kommentarer
Postat av: Stinaaaa

Sv: hääärligt att han ser bättre ut, okej får la ta och försöka säga hej, även fast jag är satans blyg, haha tävlar för heby och ska dit och tävla.

jag har iaf en skimmel med ett peace märke in rakat på rumpan, och sen kanske han har sitt täcke som det står Acrobat på, haha bara så du liksom vet vem jag är ifall jag säger hej :D

2011-02-02 @ 19:30:32
URL: http://ponnymuppar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0