Linnea is here

Var och programred på Täby ryttarcenter idag för Lena Lilja. Det gick ganska bra faktiskt, han var dock lite övertaggad. Det syntes verkligen på honom hur kul han tyckte det var!
Lena sa att det var den bästa ritten på hela dagen, vilket var skoj! :D

Satt även på ett "möte" med alla som skulle tävla för Täby i Allsvenskan för ponny och häst. Jag beställde även en Soft Shell jacka med brodyr på och täby ryttarsällskaps logga. När jag får den kan jag visa er! ;)



Red även ut på Roxan när jag kom hem, hon var riktigt pigg! Finns inte att säga så mycket! ;)



Nu sitter jag här med min polare Linnea. Vi väntar på att käka lasange och sen ska vi kolla på några filmer. Har ni bra förslag på några komendi eller skräck filmer, så får ni gärna slänga iväg en kommentar! :)


Kommentarer
Postat av: Linn Ingvarsson

Va kul att det gick så bra! Blev det några bilder eller film? (:

2011-02-13 @ 20:21:40
URL: http://dressyrmupparna.se
Postat av: Felicia

Splice, Megamind, Hoodwinked/sanningen om rödluvan, A walk to remember, last song, despicable me, och sist men absolut bäst I Love You Phillip Morris! :D

2011-02-13 @ 20:42:55
URL: http://carrepip.blogg.se/
Postat av: Elin

hej jag såg dig idag när du red programridningen för LJ :) Det såg jättefint ut! jag bar fram bommar på andra sidan staketet. :D

2011-02-13 @ 21:27:18
URL: http://elinpelinsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0