hatar snöööööööööööööööö

Gaaah, jag blir så suur! Eftersom att det snöat som tusan så går det nästan inga bussar, så när jag, Mio och Louise står och väntar på bussen så kommer en 342. Så vi frågar chaffören om det kommer en 309 eller 177, men han trodde inte det så vi hoppade på den bussen för att komma närmare hem, den bussen åker också igenom ett område som tar 100 år.
Louise ringer sin brosa och frågar vart han var och han satt då på 177 som hade passerat där vi skulle kunna gå på den...
Så vi fick börja gå hem ifrån lidl ( 30 minuter hem).När vi kommer halvägs så ska vi gå in på konsum för att värma oss så ser vi en 309 komma så jag och Mio, (vi ska med den) springer till bussen, och det var 2 stationer ifrån hemma, och jag vart så glad att jag nästan grät, det var seriöst det bästa som hönt mig idag, tills buss chaffören säger, tyvär kan jag inte åka ner i sandudden pga av halkan..
Så på mindre på en minut så blev min dag depp igen.
Måste bara säga, jag hatar bussar med skit jul som inte ens kan åka ner för en backe som är plogad?!?
Jag hatar SL skit som alltid är försenade.
Jag hatar SNÖÖÖÖÖÖÖN

Nu ska jag vidare till stallet och hoppas att det blir bättre, och att vi inte kör fasst eller något sånt! :P


Kommentarer
Postat av: Ida

Gör eran rubrik lite mindre, det ser så stökigt ut när den är stor. Min åsikt ;)

2011-02-11 @ 18:18:30
URL: http://idahjelm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0