Gästbloggning av Anna

Hej!
Jag heter Anna Hellström och jag fick äran att gästblogga på Victorias och Elinas blogg :D
Jag är Victorias bästa vän (eller hon är min i alla fall, vet inte vad hon tycker om mig) Victoria och jag lärde känna varandra i trean och det är väl nu i fem år vi känt varandra :P jag kan inte säga att jag känner Elina men jag träffar henne ibland genom Vicky. Jag gillar att dansa och ifall jag har tur får jag följa med Vicky till stallet ibland. Superkul :P Fem av fem toasters! jag älskar att shoppa och resa till varma ställen där man kan sola och bada.  

Just nu äter Vicky middag, makaroner och köttbullar, sen ska hon iväg och träna Roxie J

Nu får jag inte blogga mer för Vicky…snyft…Men inga ledsna miner! Ifall Vicky bestämmer sig för att bli snäll igen kanske jag får blogga snart igen J Hej då :D




Massa kramar Anna♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0