Enafors

Nu har hela familjen +Anna kommit upp till fjällhuset i Enafors (vid Åre). Vi åkte vid 7.10 och kom hit vid ca 18.00. Vi stannade till vid Åre så att vi kunde handla lite, jag och Anna träffade även Evert och Ossi, det var skoj!

Jag hade inte tid att göra tidsintällda inlägg igår som skulle komma upp idag, så därför var det så dålig uppdatering. Men jag lovar att jag kommer skriva vad som händer här uppe (och bilder OFC) och sen massa hästrelaterade inlägg, även fast jag inte är hos hästarna nu.

Elinas mamma, Cattis tar hand om mina hästar. Sen ska min kompis Anna (jag känner många som heter Anna ;D) komma dit och borsta dom, gå promenader och rida lite på Roxan.

Jag får se om det blir ngt mer inlägg idag annars blir det mera imorn för nu ska jag duscha sen kolla på film och dricka varmchoklad med vispgrädde! :')

Här kommer några bilder som togs på mig och Anna när vi gick i 6an, små vi var!



Kommentarer
Postat av: Victoria - häst och fotoblogg

alla har ju vart små nån gång :p

2011-02-27 @ 21:10:12
URL: http://victoriafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0