svar på era frågor


 du borde klippa hans man och lugg, han ser ut som en skogsmulle hihi. men annars fin fina bilder! :)


Svar: Jag ska klippa hans man ;D När jag hämtade honom i hagen hos Ulrica idag var det faktiskt det första jag tänkte på xD. Men luggen den rör jag INTE! :P Tack :)




Vad är det som har hänt med Braven? :o


Svar: Han har ont i ryggen. Han har haft väldigt dåligt med ryggmuskler. Han vilade en period innan jag fick honom, sen hade jag en dålig sadel på honom ett tag (som var utprovad till honom). Det här har påverkat ridningen väldigt mycket. Så nu gör jag allt för att han ska få bra ryggmuskler och det är redan en enormt skillnad! :)



Blir det inget morganriks?


Svar: Nej det blir tyvärr inget morganriks för oss. Vi är inte redo att tävla än med hans rygg.




/Vicky

Kommentarer
Postat av: hanna

tips till att jobba upp ryggmuskler! ridraktfram sen om du ska tillexempel till höger ställer du till vänster och när du svänger till höget så hjälper du bara lite med innerskänkeln! och mycket öppna och sluta men det visste du nog! ^^

2011-08-01 @ 21:16:49
URL: http://kingsen.blogg.se/
Postat av: evelina

varför behåller du inte manen? jag såg bilder på linns blogg och då var han super snygg i lång man , nästan som en indian häst :)

2011-08-01 @ 22:47:59
Postat av: Elise

tycker det är bra att du inte rör luggen! :D

2011-08-01 @ 23:36:35
URL: http://eliisevogniild.blogg.se/
Postat av: Ina Ögren

Vad roligt att höra att det är någon annan som har haft samma problem som jag med ryggen! (Eller ja inte roligt, men du fattar.) Jag fick med en sadel som min ponny hade haft när han var yngre, men nu är den för platt för hans rygg. Därför fick han så ont av den att han blev halt på endast två månader :/ Men nu (endast på tre veckor) tycker min massör att ryggmusklerna ser bättre ut! :D Men kika gärna in på bloggen och kolla lite om storyn med Freddy... Vore kul att ha någon man kunde snacka med om detta som har samma problem!

2011-08-02 @ 00:11:37
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com
Postat av: I J W T B Y - Hästfotograf Jessica Stene

bra att du inte klipper luggen, den är fin som den är :)

2011-08-02 @ 21:38:01
URL: http://IJWTBY.blogspot.com
Postat av: Vevve

han är finare i lång man..

2011-08-02 @ 22:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0