Uppdatering varje dag

Tyvärr så åkte vi inte till Timjan igår etersom att det blev ganska sent och vi hade en hel del att fixa hemma.

Nu ska jag packa det sista av mitt, sen ska vi till stallet och packa allt det sista där. Jag tar med mig datorn och internet stickan denna gången så jag kan uppdatera  varje dag om resultat osv, sen en massa andra inlägg om jag har tid. Men vi ska fixa det sista nu så vi kommer iväg, gör nog ett inlägg till påvägen ner så ni vet! :))

Hejdå sålänge!

 
Fota: Amanda Gidlund

Saknar vintern lite när jag kollar på bilder med snö, fast när det väl kommer till kritan vill jag bara dö, eller gå i ide...

/Elina

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ska bli så rolig å se er live :) ska dessutom jobba på uppstallningen om du ska stå där :) eller var ska han stå under meetinget? :)

2011-08-18 @ 10:37:12
Postat av: Maria

Lycka till!

2011-08-18 @ 11:21:08
Postat av: hedda

lycka till :)

var har ni era hästar? vad heter stallen? :)

superfiin blogg

2011-08-18 @ 12:52:47
Postat av: Sofia

kan svara hedda att stallet som elina äger och har sina hästar i ligger på ekerö :) det är allt jag vet :D

2011-08-18 @ 16:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0