sjuk av depression, typ.

Började känna mig hängig igår med hals ont och förkylning. Idag har jag varit ganska hängig, suttit hemma näst intill hela dagen och bara vilat. Gick upp till stallet imorse till mamma som redan var där och tog ut Frans och Solle till sommarhagen. Dom blir alltid lika glada att få komma ut dit! :') Tänkte åka upp nu och rida senare, men jag orkade verkligen inte. Dock så gör det inte så mycket att Solle får vila, han har inte gjort det på ett tag. Frans tror jag att Jossan skrittar ut på.

Förövrigt så börjar jag skolan imorgon, depression. Tror det är därför jag blev sjuk nu, det är meningen att jag inte ska gå i skolan. Men tyvärr så måste jag gå även hur sjuk jag är eftersom att jag börjar i ny skola dessutom så kan inte vara borta första dagen. För er som undrar så börjar jag i Jensen Norra, sam media. Haha, jag har inte den blekaste om vart skolan ligger :/ Det bästa är att man går halv dagar, dvs att varannan vecka går jag förmiddag och eftermiddag. Dock är det mycket hemma arbete på det. tur att man är diciplinerad då! *HOST* Men jag ska verkligen försöka skärpa mig i skolan. tex ska jag börja med att värdera skolan högre än bloggen. hehe. Föressten så köpte jag mitt första pennskrin här om dagen! Ni ser ju, nu jävlar ska jag bli pluggheezt :DD


/Elina


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jensen norra ligger på Tulegatan 44. Du kan gå av vid rådmansgatan och sedan gå! (:

2011-08-14 @ 21:38:30
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Det kommer säkert gå bra i skolan :D



Dock kanske du borde vara och leta efter skolan (xd) en liten stund innan du börjar ;)

2011-08-14 @ 22:38:27
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: vickan

va kul! det är nog en bra skola :) men det är väl så att tex idrott och språk ligger utanför halvdagarna, alltså inte halvdagar varje dag. men sjukt skönt iaf de dagarna det är det :) gymnasiet är bästa tiden så utnyttja det. lite mer chill för man är där för sin egen skull och får typ skylla sig själv om man inte klarar proven. alltså är det mer ok att typ åka iväg på tävling nån dag. man får bara ta sitt eget ansvar sen.

2011-08-16 @ 15:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0