Imorgon blir det Götet!

Japp, som rubriken lyder, imorgon rullar vi ner mot Göteborg. Så fruktansvärt taggad nu! :D Trimmade Solle lite i hagen för någon timme sedan och han var jätte fin. körde mycket halter, lystna på skänkel övningar osv för att ha honom allert i helgen! :)  Har även börjat packa sadelskåpet med prylar. Jag ska även tvätta en massa kläder så jag har rent med mig! Nu ska jag gå hem till Mio och hälsa lite på henne, inte träffat henne på ett bra tag. Sen ikväll så ska jag upp till stallet för att schampa Solle som är riktigt smutsig, så då är han ren och fin till Göteborg.

 Det är också så att Timjan och Vilma åker ner till Gnesta idag för att träna lite, så om det inte blir försent så ska vi ta en sväng dit och hälsa på dem. Åh, håller verkligen alla tummar jag har, saknar Timjan så mycket, och även Vilma såklart! :)


Kommentarer
Postat av: sigrid

Hej, fick din kommentar om designen, verkligen jätte ledsen för det, satt och rensade bot gamla bloggar på mitt blogg konto igår hade jätte många, och tog bort testbloggen jag lagt in er design på. Bilderna i designen var ju uppladdade där så det är därför de har försvunnit :/ verkligen jätte ledsen men kan fixa det såklart!

2011-08-17 @ 19:07:25
URL: http://sigridsliv.blogg.se/
Postat av: DHryttarna - Sarah

lycka till =)

Det är sjukt men jag har läst eran blogg i 9 månader =O Från dag 1 =D

Bästa bloggen evvveerr =DD

2011-08-17 @ 21:07:01
URL: http://dhryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0