hästarna igår

Igår red jag igenom Roxi på ridbanan, det gick faktiskt rätt bra, men dock vart det inte så fina bilder på henne. :( Braven red jag också lite på ridbanan med bommar, han var jätte grinig ibörjan, han har humör den här lilla killen! När han tycker det blir jobbigt börjar han sparka och sen skjuter han ut bogen, så det var mest fokus på att få in bogen i kroppen. Han har jätte lätt för att samla sig och gå i hög form, men istället är det svårare för honom att gå i rätt låg form och gå ett frisk tempo. Till slut lysnna han jätte bra och gick där han skulle, då var han verkligen jätte fin! :D 

Man ser väldigt tydligt på den här bilden att han får upp ryggen!


Mer bilder kommer senare! :)

/Vicky

Kommentarer
Postat av: Emma - En allroundryttare!

Ska du tävla ngt med braven runtomkring Stockholm/uppsala m.m nått? :)

2011-08-10 @ 17:33:44
URL: http://enallroundryttare.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vet inte om jag har inbillat mig, men skulle inte du tömköra Braven i några månader bara eller skulle du rida också?

Tack för en superbra blogg! :))

2011-08-10 @ 18:05:20
Postat av: Amanda

Är det ett kandar du har på Roxi?

Isåfall kan du inte berätta varför du har det?

Tyker inte det är något fel att ha det, ville bara veta :)

Superbra blogg!!

2011-08-10 @ 18:25:02
Postat av: linnea

sen var det ju det där med att sitta djupt i sadeln ?

2011-08-10 @ 22:20:02
Postat av: Mira

herregud vilken skillnad! hon har blivit jättejättefin senaste månaderna! är as impad :D hon ser ut att trivas på kandaret dessutom!

2011-08-10 @ 23:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0