Gästblogg

Hejsan alla Vicky och Elinas läsare! Jag heter Amanda Karlberg och är en kompis till Vicky. Vi har känt varandra i två år och träffades när vi var på Taffsnäs då. Förra året var vi också på Taffsnäs tillsammans och vi har sjukt mycket roliga minnen tillsammans. Det visade sig att vi båda bodde på Ekerö fast vi hade aldrig träffats tidigare. Vi har som sagt haft väldigt roligt med varandra och Vicky är en helt fantastisk person!

Som  jag sa så heter jag Amanda och bor på Ekerö. Jag är 15 år och går i Birkaskolan. Eftersom vi träffades på Taffsnäs så har ni säkert listat ut att jag rider också, jag har en jättegullig medryttarhäst som står vid Drottningholm. Han heter Lilleman och är en stor men otroligt snäll häst. Nu orkar jag inte riktigt skriva något mer om honom.

På tal om Taffsnäs så kan jag berätta att det finns en person som vi träffade där som är helt awesome, Madde! Puss på dig!

Ni får gärna kika in på min blogg om ni känner för det, min header har för tillfället försvunnit men kbry på det. Den kommer snart upp igen. MIN BLOGG!  http://karlbergs.myshowroom.se/


Lilleman!


jag
Bild på mig!


Söta Vicky, mongo jag och bästa Madde!

Kram Amanda


Kommentarer
Postat av: Julia

Hoppas att ni har det kul hos Vicky! Fin blogg :)

2011-08-11 @ 12:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0