tävlings morgon

Gud vilken härlig morgon, inget stress inför tävling. Det är div 3 på morgonen så vi behöver inte åka ifrån stallet förens kl 1. Va i stallet nu på morgon kvisten och släppte ut alla hästarna, Solle rullade sig direkt när han kom ut, menmen jag har gått om tid att borsta honom sen. Hade även tänkt att tvätta svansen på honom eftersom att han har bajsat ner den, frääscht. Riktigt taggad faktiskt, årets första tävling på honom! Han kanske är helt hyper, men det lär vi märka. Förhoppningsvis är han lugn. :)
Resultat bilder och film(förhoppningsvis så glömmer jag inget) kommer upp senare när jag kommit hem.
¤Den som väntar på något gått väntar aldrig förlänge¤

Det kommer även komma upp ett tidsinställt inlägg ifrån mig under dagen, bilder som jag tog på min stallkatt igår, världens livsnjutaReE.
smakprov


Kommentarer
Postat av: emma

lycka till idag då! :)

2011-04-17 @ 10:54:40
URL: http://eeemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0