havre moppar

Heej på er!
Sitter i skolan på en seeg so lektion. Så istället för att jobba så sitter jag och fördriver tiden genom att vara inne på bloggen.Ajabaja. Stallet ska jag åka till raka vägen efter skolan. Slutar halv 4 idag, och jag har inte lite att fixa innan tävlingen imorgon. första start går 8 och vi åker från stallet halv 7. Alltså så ska vi vara i stallet vid halv 6 ungefär. Så packar och smörjer allt ikväll. plus att putsa på mina havre moppar. Lite extra på Tolle kanske så lerig han är :P

Ska även visa er bilder på Solle och Tolle med deras pannband, men det kommer inte komma upp förens ikväll någon gång. Så håll koll! :)

Hoppas över mitt liv att han inte ser ut såhär idag.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Ojojoj! X)

Superbra blogg ni har!



Kolla gärna in på vår, frågestund just nu :)

http://remoont.blogg.se/

2011-04-08 @ 15:33:23
URL: http://remoont.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0