Andra träningen för Hans Westergren

Andra träningen för Hans Westergren. Gick helt OK men Braven ville bara springa, han tyckte det var superkul! Han är så känslig i munnen så man får sitta och ha tyglarna längst upp på fingertopparna, för att man inte ska ta i honom för mycket. Och så måste man rida med mycket överskänkel och vänta in honom. Vilket jag absolut inte är van vid. Mina hästar är som natt och dag. Det är helt olik ridning. Men det är ändå sjukt kul att hoppa!

Hans sa att Braven hade ett väldigt scoop, en otrolig potential, att han var ortoligt välriden och att han aldrig hade sett en så bra ponny som bara var 7år! Så sa han att om jag bara lär känna honom lite mer kommer vi bli riktigt bra.

Här kommer två bilder, men Amanda fotograferade mig och Essie så det kommer några mer bilder ikväll! :D





Kram Victoria♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att hoppa! :D

Vilka klasser har du tänkt satsa på i hoppning med braven? :)

Har du hopptävlat något mer roxelina? isåfall vilka klasser ? :)



Tacksam för svar

2010-12-30 @ 18:19:03
Postat av: Gunilla

Hej. Vad stolt jag blir över att höra det Hans sa om Braven (inte för att det är min förtjänst men ändå). Lycka till med hoppningen.

Mvh Gunilla

2010-12-31 @ 10:28:45
Postat av: evelina

är braven bara 7 år? :)

2011-04-04 @ 15:21:52
URL: http://ponnytjejernaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0